Anmäl ordningsvakten 6 feb 2015

Quoted post

Faktaföljaren

#338 Re: Re: Re:

2015-02-10 19:00

#335: - Re: Re:  

 Det du gjorde var helt enkelt att säga att barn inte kan begå brott, om du kollar bland mina tidigare kommentarer finns ett vittnesmål från en barnmorska, du ignorerar helt och hållet de brotten då killen är 9 år, du ignorerar helt att ordningsvakten fått direkta order fårn polisen att hålla kvar killarna för dessa ska tillbaka till sitt HVB boende, men du är ytterligare en sån som enbart bryr dig om vad som händer efter att kamerorna sätts igång, alltså anser du att killarna bodde fått åka vart de ville, helt gratis utan att någon stoppade de eftersom detta skulle hänt om vakterna låtit de gå, då hade ju vakterna fått skit för det istället.

Det där med vapen är helt enkelt då du fredar barn från att begå brott trots att vi har en sån ung mördare som 5 år i Sveriges historia, så kort tillbaka som 1998.

Svar


Gäst

#354 Re: Re: Re: Re:

2015-02-10 19:54:25

#338: Faktaföljaren - Re: Re: Re:  

 Jag vet inte hur du läser . Jag sa inte att barn inte begår brott . Jag sa att dessa barn inte var kriminella för att de rymt från ett hem . Det är en gigantisk skillnad . Det är sant att de flesta på HVBhem är mer eller mindre kriminella men en del är det inte. Jag upprepar : jag har haft med de värsta du kan tänka dig att göra men ALDRIG ALDRIG NÅGONSIN BRUKAT VÅLD MOT DOM DÅ DE ÄR BARN !

Ingenting du säger rättfärdigar det agerande som dessa väktare gjorde sig skyldiga till !