Sluta avliva katter med mina skattepengar!

Quoted post


Gäst

#1

2013-03-03 19:36

Det är inte klokt att ta livet av en fin katt,bara för att dom inte har nån som älskar dom just för tillfället! Ge dom en chans! Låt dom få leva! Det är deras liv,inte nån oförstående tjänstemans!

Svar

//Hittekatter iFokus

#10 Re:

2013-03-03 20:37:30

#1: -

Ja det är helt galet att det svenska djurskyddet har utvecklats på det här sättet. Det bidrar inte alls till något gott. Det finns betydligt bättre metoder än att ta livet av katterna.

Animallover

#910 Re: Allt liv är heligt

2014-02-24 13:36:20

En katts liv är heligt, allt levande på jorden..många människor är inte älskade har hem, men int fasen avlivas vi för det ( det skulle se snyggt ut ) Så NEJ alla djur oavsett ras ålder , alla har rätt att leva..det finns ingen gud som säger att den det ska avlivas, alla ska ha sin chans om ett bra liv, bättre liv- så NEJ Tack till att avliva katter eller andra..Där med basta, ngngång måste ngn inse fakta ingen bestämmer det levande på jorden.Alla har rätt att andas och leva och alla har rätt att få leva!!!!

 

arg kattälskare !

#959 Re:

2014-02-27 09:09:20

#1: -

nä nu får det vara nog !!! bara föra att det är djur som är hemlösa och inte har ett hem så ska man avliva dom ... ska vi göra samma sak med alla uteliggare ska vi avliva dom med dom har inte ihäller ett hem att bo i ???????? låt djuren få leva dom har samma rätt till sitt liv som vi människor har .. blir så förbannad när jag hör sådant jag har sjävl haft kattor i hela mitt liv och jag är en kattmänniska och en mycket stor djurvän idag har jag 4 kattor och två fåglar .

Marika

#1426 Re:

2015-02-11 14:34:48

#1: -  

 Nej det ärinte rättvist dessa små söta liv har inte gjort något eller någon illa. Dom bara råkar ha hamnat hos oansvariga människor som inte har vett i skallen att ta hand om våra djur.   Djuren och i detta fall katter är något som vi ska värna om. Det gäller alla djur. Människor är så fruktansvärt grymma.

Har själv katt och  hon älskar jag mer än något annat. 




Betald annonsering

Vi kommer att visa annons för den här namninsamlingen för 3000 människor.

Läs mer...