Vi som vill ha tillbaka mellis/rassel

EA3C2AA6-1CC9-4455-82D7-862A4018E0D8.jpegJag tror vi alla undrat vart "Mellis" eller "Rassel" tog vägen! Varför är den inte på sin hylla längre? Nu några år senare har vi halvt glömt bort detta fantastiska mellanmål. Jag gick en sväng på Ica maxi ikväll och hittade Arlas Yoghurt Dessert i olika smaker och samma förpackning som "Mellis".
Därefter kollade jag upp varför de slutades sälja och hittade ett inlägg på fejjan där Norrmejeriet svarade en användare med texten "men till slut kom vi på att det var lite för mycket socker i den". Så SORGLIGT!

Skriv under om ni vill ha tillbaka detta FANTASTISKA mellanmål. Det kommer göra många glada och mätta!! Tror jag.
Kram

Genom att skriva under godkänner jag att Therese Bissmark överlämnar min underskrift till dem som har makt över frågan.