Vi som är FÖR ett högstadium i Lödöse

Lödöse är ett växande samhälle med en enorm potential. Planerna finns på att bygga en ny skola som inkluderar elever upp till årskurs 6, dock inget högstadium. Ett högstadium på orten skulle innebära att våra barn skulle få en tryggare skolgång och en bättre skolmiljö. Skolmiljön i fuxerna skolan blir mer och mer ansträngd i takt med den växande befolkningen. Det rätta gentemot våra barn vore att starta upp eller bygga ett nytt högstadium i Lödöse. Med denna namninsamling vill vi påvisa stödet för en ny högstadieskola i Lödöse för våra politiker eller för en privat aktör.

Catharina Nyström    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att skriva under godkänner jag att Catharina Nyström överlämnar min signatur till dem som har makt över frågan.