Vi önskar en hundrastgård i Åmål!

Åmål är en stad som värnar om alla sina invånare. Därför tycker vi även att en hundrastgård i Åmål vore på sin plats! Vi har många fina promenadstråk där man kan gå med sina hundar, men ingen inhägnad specifikt anpassad för att man ska kunna släppa sin hund för bus och lek utan att betala avgifter till diverse föreningar! Vi tror därför att en hundrastgård i Åmål skulle bidra till ökad välfärd bland invånarna, fyrbenta såväl som tvåbenta.

Skriv på den här namnlistan om du vill ha en hundrastgård i Åmål!

Genom att skriva under godkänner jag att Emma Larsson överlämnar min signatur till dem som har makt över frågan.

Vi kommer att visa annons för den här namninsamlingen för 3000 människor. Vi kommer att marknadsföra denna namninsamling för personer som tittar på andra namninsamlingar på vår hemsida, men ännu inte har sett just denna.