VI KRÄVER MER ÄN SÅHÄR DJURGÅR´N!!!

(Denna namninsamling är inte skriven i affekt utan jag som skrivet är dyslektiker och har försökt att skrivit så gott jag kunnat från min problematik angående hur det ser ut i nuläget och vad jag och många andra tycker och vill!)

Vi som hejar och stöttar DJURGÅR´N kräver mer av alla för att få representera våran vackra sköld i gul-rött-blått! Vi ligger på nedfluttningsplats med fler spelade matcher än dom ovan oss dock ligger vi näst sist med 1match mer spelad och 1poäng mer än timrå. Vilket är jätte tråkigt då det drar ned t.ex  publikintäkter, försäljning av mertsch, intresset för djurgården hockey samt vilka spelare vi kan ta in i framtiden. Vårt DJURGÅR'N ska vara slagfast på marknaden och rivaler ska darra när dom ska möta oss! Vi är MESTA MÄSTARNA och ska förbi det i all evighet! Något måste ske för att världens vackraste och bästa hockey lag ska vara kvar i SHL 💛❤💙 #mot17

Det VI supportrar och frqmförallt medlemmar i DIF hockey samt JK kräver är följande händer eller iaf något av dom iaf innan det är försent:

*Ha kontinuerligtet i kedjorna och inte kasta om så mycket. Få fram en spelidé  och Tro på den. Hålla fast vid spelsättet oavsett hur det går i matchen. Spela upp pucken till offensivzon väl där stressa inte och lira runt pucken.  slava bort den öva gärna med på passningar och mottagningar. Övar mer på BP och PP.

* Peroner i ledningspositioner (bl.a. Tränare och Sportchefter) ska ta sitt jobb på största allvar och inte stå och se på när skeppet skunker fortare än t.ex. titanik, estonia och vasaskeppet! Dom ska inte få stå och säga att laget är bra för det är förmycket slarv och stress medmera. Dom ska ej säga att spelet är bra för vi har ingen spelidé som funkar, BP & PP är inte på topp! Dessa ska ersättas innan det är försent oavsett kontraktslängd

* Sportchefterna ska i framtiden ta in spelare som är i SHL standrard där djurgården ska ha 4 SM-guld kappabla kjedjor och en 5e lina där man kan ta in junioer för att komma in i SHL.

* Sportcheferna ska plocka hem DJURGÅRDARE/Stockholms relaterade spelare från sina äventyr på annan ort i Sverige eller utomlands och inte förlora dom till t.ex. Brynäs och Färjestad som Jocke gjort 21/22.

*Vi kräver också från spelarna att dom kämpar 360% för skölden på och av isen, dom ska kämpa tills dom spyr (då har dom fortfarande 30% energi kvar till döden💀).Dom ska ha en jävla kämparglöd på matcherna 🦵🏼💪🏼De spelare med ett C och A ska slita mer än andra spelare, puscha alla andra spelare att göra sitt yttersta samt vara på domarna mer (dom ska alltså visa vägen till SM-guldet 🏆)

Genom att underteckna godkänner jag att Marcus Johansson lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.

Vi offentliggör inte din e-postadress på nätet.