Utvisa Rodi Yüksel

Rodi Yüksel uttalade sig i samanband med terrorattacfken i Stockholm 4.7.2017 om att han stödjer terrororginisationen IS/ISIS och hoppades på så många offer som möjligt samt att han själv ville vara delaktig i att utföra det.
Igår (4.9.2017) så vart Rodi Yüksel omhändertagen av polisen efter sin LIVE på Periscope som han sände samtidigt som attacken efter sina uttalanden och nu är intagen på psykiatrin eftersom det finns en hotbild mot honom efter detta.
Han har uttalat stöd för terrororginisationen IS/ISIS samt hyllat attacken.

Med denna namninsamling så vill vi att Rodi Yüksel ska fråntas sitt medborgarskap här i Sverige samt att han skall utvisas ur Sverige permanent.
Så om du anser att han skall utvisas så skriv då under med ditt verkliga namn och inget annat.
Sekunden en person uttalar stöd/sympatiserar med IS/ISIS eller någon terrorsekt/organisation i Sverige så skall dom fråntas medborgarskap samt gripas av polis och transporteras av polis till flygplats, utan några som helst rättigheter som skall fråntas dom och bli utvisad till det land deras nationalitet är ifrån ursprungligen.

När du skriver under detta så godkänner du härmed följande.
- Jag godkänner härmed att min underskrift stödjer detta.
- Jag förstår fullt vad jag läst och härmed accepterar jag att mitt namn används för ENDAST denna insamling.
- Mitt underskrift får INTE användas i något annat syfte än denna namninsamling.
- Denna namninsamling får INTE användas utav polis eller annan organisation så som politiska partier, radikala grupperingar och dylikt.
- Jag ger mitt godkännande till detta.
- Denna namninsamling gäller ENDAST att Rodi Yüksel skall utvisas ur Sverige på livstid (permanent) efter hans uttalanden i samband med terrorattacken i Stockholm.

Hardstyle Jansson    Kontakta namninsamlingens skapare