Uppmaning till SVT - visa nya säsongen av Twin Peaks!

Den 21 maj 2017 släpps nya säsongen av kultserien Twin Peaks på amerikanska Showtime.

15895691_1384399591591015_4555776461165746144_o.jpg

Nya Twin Peaks kommer fortsätta handlingen, 25 år senare, med bland andra Kyle MacLachlan som återvänder som den älskvärde FBI-agenten Dale Cooper, och ett 30-tal andra karaktärer. För att inte nämna nya ansikten som Amanda Seyfried, Michael Cera, Naomi Watts, Laura Dern, Trent Reznor, Eddie VedderRobert Knepper, Jane Levy, Monica Bellucci, Richard ChamberlainJim Belushi, Jennifer Jason Leigh, Tim Roth, Matthew Lillard, Caleb Landry Jones, Sara Paxton, Robert Forster, Ernie Hudson, Ashley Judd, Jessica Szohr, David KoechnerTom Sizemore och Sky Ferreira.

Twin Peaks Sverige är en fan-community om fler än 185 ivriga fans, och vi har startat denna insamling i hopp om att få se den nya säsongen utan att någon lämnas ute. Vi hoppas att SVT tar i åtanke den stora fanbas som längtar efter att få se serien, och gör den tillgänglig för allmänheten som en del av deras TV-utbud. Detta är en uppmaning för att få detta att ske.

“I have no idea where this will lead us, but I have a definite feeling it will be a place both wonderful and strange.”

– Dale Cooper

B7LvMXYCcAEaiCO.jpg