Till våra sittande politiker och polisen

Detta är en namninsamling som kommer lämnas över till styrande politiker och Polisen i Kungälv. De måste ta ett kraft tag emot alla stölder av cyklar, bilinbrott, hot och våld, rån samt misshandel i Kungälv.
Skattebetalande medborgare blir lidande och även våra yngre barn. Vi medborgare likväl Polisen vet vilka i Kungälv som håller på med dessa brott. Nu måste vi tillsammans visa vårt missnöje med hur politikerna hanterar detta då polisen varken har resurser eller ibland intresse eller möjlighet att få bort dessa förövare. Kommunen lägger inga resurser för att få stopp på detta eller för att arbeta förebyggande. Det finns många faktorer som måste förändras för att få ett stopp. Kommunen behöver ta sitt ansvar och inse att de är folkvalda och att de därför måste börja lyssna på oss medborgare.

Genom att skriva under godkänner jag att Andreas karlsson överlämnar min underskrift till dem som har makt över frågan.