Stoppa utvisning av terroroffret och mamman Iryna som miste sitt ben i terrorattacken och hennes dotter Sofia!

Så här ser det ut i Sverige, landet som öppnar sitt hjärta och gränser för IS-terrorister som får ekonomiskt och socialt stöd, arbete, skyddade boende och identitet samtidigt som man får utvisa terroroffer och kvinnan som förlorade benet i terrorattacken som utfördes av islamistiska terroristen Rahmat Akilov på Dtottningsgatan i Stockholm den 7 april 2017.

Trots att han var misstänkt av Säpo, fick han vistas i Sverige så han i lugn och ro kunde arbeta och få betalt svart medans han planerade och begå monstruös terrordåd och dessutom få stanna i Sverige för att avtjäna sitt straff.

Sedan dess har våra makthavare inte lyft ett finger och hänvisar till Migrationsverkets beslut när det gäller beslut om utvisningar.

Hur kan mördare får stanna och leva ett normalt liv i vårt land samtidigt som barn och kvinnor, Isis-och terroroffer utvisas?
Vilket land låter brutala krigsförbrytare och terrorister återvända, gå ostraffade, skyddas med skyddat ID och boende så de kan begå flera brott samtidigt som många kvinnor våldtas, mördas, förföljas, utsättas för våld och terror och dessutom utvisas?

Låt oss höja vår röst mot brutala orättvisor som drabbar samhällets svagaste! I vårt land pratar man om allas lika värde men brotts-och terroroffers liv är inget värda i våra makthavares ögon?

Tillsammans kan vi protestera, påverka och ändra detta groteska och omänskliga beslut.

Stoppa utvisning av Iryna och hennes dotter Sofia omedelbart!!!

Genom att underteckna godkänner jag att Bianca Muratagic lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.