Stoppa försäkringkassans makt över läkarna!

Vi lever i ett kallt Sverige där folk inte får den rätta hjälpen de behöver eftersom att läkarna faktiskt inte har något att säga till om längre när det gäller patientens förmåga att kunna jobba eller ej. Det här leder i vissa fall till döden eftersom att många väljer att ta sitt liv, för att inte glömma, det finns några fall där vissa är döende i någon fysisk sjukdom men tvingas arbeta ändå!

Det sjukaste är att det är försäkringskassans regler som har blivit allt hårdare och skapat detta. En försäkringskassa som ej har utbildning inom sjuk och hälsovård överhuvudtaget? Hur kunde detta hända, hur kunde det gå så långt så att NÅGON bestämde att försäkringskassan vet bättre om personens hälsotillstånd än vad läkarna gör!?

Därför behöver detta uppmärksammas eftersom att det är ett bortglömt men ett så viktigt ämne. Det handlar om liv här, det handlar om att få känna värme. Av kyla tynar vi alla bort.

Snälla, för era medmänniskors skull, skriv under!

Pernilla Johansen    Kontakta namninsamlingens skapare

Fyll i formuläret nedan för att skriva under denna petition skapad av Pernilla Johansen. Namninsamlingens författare kommer se all information du anger i detta formulär.