Stefan Löfven vill, genom en namninsamling hålla SD borta från politiskt inflytande, det är fel.

Stefan Löfven gick igår ut på Socialdemokraternas FB-sida och tackade alla dem tiotusentals som skrivit under hans namninsamling som syftar till att hålla SD borta från inflytande. ProjektSanning uppskattar inte att vår tidigare statsminster uppmanar till att exkludera SD och deras 1,1 miljoner väljare från politiskt inflytande samt att deras väljares röster ska ignoneras. Denna mobbning och politiska förföljelse måste upphöra! Skriv under om du anser att mobbningen ska upphöra och att det snarare är Löfven som ska hållas borta från politiskt inflytande.

Madeleine Lilka Rönnqvist, initiativtagare till ProjketSanning    Kontakta namninsamlingens skapare

Din e-postadress kommer inte att publiceras på vår webbplats. Insamlingens upphovsman kommer dock att se alla upplysningar du lämnar på detta formulär.