Stäng ej ner Aröds katterna!

Det har kommit till min vetskap att Aröds katterna tvingas stänga ner. Enbart på grund utav någon anonym ringt länsstyrelsen som nu haft utredning & kommit fram till att Aröds katterna haft för många katter. Varför ska Aröds katterna & alla katter där bli straffade för de försökte rädda några få katter mer än lagen säger är okej? Hur kan de gjort mer skada genom ta in exempelvis den skygga dräktiga katten så hon fick föda sina ungar i värme & kärlek? Det är ej Aröds katterna som bör straffar eller som gjort fel, det är människorna som ej tar ansvar för sina katter som bör stå till svars! Hade de tagit sitt ansvar över katten så hade de ej funnits så många katter i behov att räddas!

Skriv under för visa att de har fel tillväga sätt & Aröds katterna borde ej stängas ner när de uppenbarligen finns ett otroligt stort behov av deras insatser!  ❤

Genom att underteckna godkänner jag att Aröds katterna lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.