Låt oss ta studenten 12 juni!

Det finns förslag på att sprida ut årets studentfirande över tre olika dagar. Detta för att varje klass ska få mer tid i skolan. Det gemensamma datumet den 12 juni är det sista gemensamma alla 01or har kvar här i Trollhättan/Vänersborg. Mitt i veckan har grundskolan sina avslutningar, privata baler skall arrangeras och föräldrar har inte möjlighet att komma ifrån arbete för uppvaktning. Inbjudningar till mottagningar har redan skickats och planeringar har gjorts. Vi tänker att varje klass kan spendera kort tid på skolan innan man fortsätter uppvaktningen vidare under privata omständigheter. Låt oss ta studenten 12 juni!

Genom att skriva under godkänner jag att Alma Olsson överlämnar min underskrift till dem som har makt över frågan.