Skrivunder.com

Övergångsställe vid korsningen Pilefeltsgatan/Kristian IV:s väg i Halmstad

Kommentarer

#210

Farlig väg att korsa varje dag på väg till Högskolan.

Johanna Salmi (Halmstad, 2024-09-15)

#213

Skulle underlätta min väg till skola och ica, samt göra framkomsten mycket säkrare.

angelika szmelcer (halmstad, 2024-09-16)

#214

Hade varit mycket säkrare med ett övergångsställe

Tuva Nilsson (Halmstad, 2024-09-18)

#215

De hade varit säkrare med ett övergångsställe.

Cornelia Ludvigsson (Halmstad, 2024-09-18)

#216

Jag går över denna väg, vid denna korsning varje dag på väg till skolan eller ica. Vet att detta är fallet för många, både studenter samt barnfamiljer.

Elliot Gustafsson (Halmstad, 2024-09-20)

#222

Jag bor i närheten och går över här dagligen

Viktor Ekeblad (Halmstad, 2024-10-03)

#223

Jag går över gatan åtminstone 2 gånger om dagen. Bilarna kör mycket snabbt och det finns mycket trafik i vissa tider

Martin Mejia Rugeles (Halmstad, 2024-10-03)

#224

Farligt att gå över utan övergångsställe och nästa övergångsställe ligger väldigt långt bort.

Nina Stjärnehag (Halmstad, 2024-10-05)

#232

Jag bor i närheten

Andreas Gustavsson (Halmstad, 2024-11-10)