Övergångsställe vid korsningen Pilefeltsgatan/Kristian IV:s väg i Halmstad
Kommentarer
#210
Farlig väg att korsa varje dag på väg till Högskolan.Johanna Salmi (Halmstad, 2024-09-15)
#213
Skulle underlätta min väg till skola och ica, samt göra framkomsten mycket säkrare.angelika szmelcer (halmstad, 2024-09-16)
#214
Hade varit mycket säkrare med ett övergångsställeTuva Nilsson (Halmstad, 2024-09-18)
#215
De hade varit säkrare med ett övergångsställe.Cornelia Ludvigsson (Halmstad, 2024-09-18)
#216
Jag går över denna väg, vid denna korsning varje dag på väg till skolan eller ica. Vet att detta är fallet för många, både studenter samt barnfamiljer.Elliot Gustafsson (Halmstad, 2024-09-20)
#222
Jag bor i närheten och går över här dagligenViktor Ekeblad (Halmstad, 2024-10-03)
#223
Jag går över gatan åtminstone 2 gånger om dagen. Bilarna kör mycket snabbt och det finns mycket trafik i vissa tiderMartin Mejia Rugeles (Halmstad, 2024-10-03)
#224
Farligt att gå över utan övergångsställe och nästa övergångsställe ligger väldigt långt bort.Nina Stjärnehag (Halmstad, 2024-10-05)
#232
Jag bor i närhetenAndreas Gustavsson (Halmstad, 2024-11-10)