SD talar inte å mina vägnar!

SD kommer via flygblad i utlandet att måla upp en bild av Sverige som ett land som inte välkomnar de som flyr från krig och misär. SD målar upp en bild av ett Sverige där vi stänger dörren för den utsatte. Vi är många svenskar som inte delar den människosynen. Skriv under för att visa att du hedrar ett Sverige där medmänsklighet och värme är självklart!

Med många underskrifter och delningar väcker vi förhoppningsvis de goda krafter som finns. Om vi når ett rimligt antal underskrifter har vi möjlighet att kontakta media för att visa att vi inte tolererar att bli förknippade med SDs smetiga och kladdiga retorik.

Jag som startat denna petition är en vanlig svensk medelålders man som inte vill ha ett kallt och hjärtlöst Sverige. Jag jobbar med bistånd och har själv sett det elände människor tvingas utstå. Jag är inte kopplad till något politiskt parti och har ingen dold agenda. Det enda jag vill med denna petition är att visa att vi är många som inte vill att SD sprider sitt budskap under svensk flagg. Att jag inte tolererar att bli använd som en ursäkt för ett hårdare Sverige.