English, polish, german below

Vi motsäger oss de ändringar angående fisket i Saxån, Landskrona, som FVO(Fiskevårdsområdet) har bestämt inför 2015.

Vi anser att det reglerna som det har beslutats om är helt fel utifrån ett modernt sportfiske. Vi vill att nya regler sätts där man tar hänsyn till sportfisket samt beståndet i ån. Ingen av oss vill se Saxån tömd på fisk. Catch&Release, Max och minimimått, gräns på antalet fiskar man får ta upp, ser vi som självklara saker. Reglerna bör tas fram tillsammans med Landskrona sportfiskeklubb och/eller sportfiskeförbundet. Detta för att använda sig av den sportfiske expertis som finns tillgänglig.

Angående priserna på dagskort så ser vi det som en orimlig prishöjning då det är en dubblering av priset. Borttagandet av säsongskort ser vi också som negativt. Det är många som fiskar en timme före eller efter sitt jobb vilket försvåras av att det endast finns dagskort. Vi kan tänka oss en rimlig prishöjning av både dagskort och säsongskort.

Ordentliga regler som främjar sportfisket motiverar att rimligt pris på fisket.

• Moderna sportfiske regler som gynnar beståndet och sportfisket
  • Rimlig prishöjning av dagskort och säsongskort

Det nya regelerna finns att läsa här: http://user.tninet.se/~tfr294b/Mitt.htm

Saxån

We contradict ourselves the changes regarding fishing in Saxån, Landskrona, which FVO (fishing area) has determined before the 2015th

We believe that the rules which it has been decided is completely wrong from a modern sport fishing. We want the new rules are added which takes account of sport fishing and stock in the river. None of us want to see Saxån empty of fish. Catch & Release, Maximum and minimum measurements, limit the number of fish you have to take up, we see that obvious things. The rules should be developed together with Landskrona angling club and / or sport federation. This is to make use of the sportfishing expertise available.

On prices for the day pass so we see it as an unreasonable price increase when there is a doubling of the price. Removal of the season, we also negative. There are many fishing one hour before or after their job which is aggravated by the fact that only daily travel card. We can think of a reasonable increase in prices of both daily and season passes.

Proper rules that promote sport fishing justify the reasonable price of fishing.

Modern sport fishing rules that favor stocks and sport fishing
     Reasonable price increase of daily and season tickets

The new rule are available here:

Saxan

Mamy sprzeczne sobie zmiany dotyczące połowów w Saxan, Landskrona, które FVO (obszar połowowy) jest określone przed +2.015-ga

Wierzymy, że zasady, które podjęto decyzję jest całkowicie błędne od nowoczesnego wędkarstwa sportowego. Chcemy, aby nowe przepisy w brzmieniu, które uwzględnia rybołówstwa sportowego i stanie się w rzece. Nikt z nas nie chce, aby zobaczyć Saxan pusty ryb. Złap & Release, Maksymalne i minimalne wymiary, ograniczyć liczbę ryb trzeba podjąć, widzimy, że z oczywistych rzeczy. Zasady te powinny być opracowane wspólnie z klubu Landskrona wędkarskiego i / lub federacji sportowej. Ma to na celu wykorzystanie wiedzy sportfishing dostępne.

Na ceny przełęczy dni więc widzimy go jako nieuzasadnionego wzrostu cen, gdy jest podwojenie ceny. Usunięcie sezonu, również negatywne. Istnieje wiele połowów na godzinę przed lub po ich pracy, która pogarsza fakt, że tylko codziennie kart podróży. Możemy myśleć o rozsądnym wzrost cen zarówno codziennie, a sezon przechodzi.

Odpowiednie przepisy, które promują wędkarstwo sportowe uzasadnić rozsądną cenę połowów.

Nowoczesne zasady wędkarstwo sportowe, które stawiają w akcje i wędkarstwo sportowe
     Rozsądny wzrost cen biletów dziennych i okresowych

Nowe zasady są dostępne tutaj:

Saxån

Wir widersprechen uns die Änderungen in Bezug auf Fang in Saxån, Landskrona, die Lebensmittel- und Veterinäramt (Fischereigebiet) hat vor dem 2015. bestimmt

Wir glauben, dass die Regeln, die entschieden wurde, ist völlig falsch von einem modernen Sportfischerei. Wir wollen, dass die neuen Regeln hinzugefügt, die in den Fluss wegen der Sportfischerei und Lager erfolgt. Keiner von uns will, um zu sehen Saxån leer von Fischen. Catch & Release, Maximal- und Minimalmesswerte, begrenzen die Anzahl der Fische, die Sie haben zu nehmen, sehen wir, dass offensichtliche Dinge. Die Regeln sollten zusammen mit Landskrona Fischereiverein und / oder Sportverband entwickelt werden. Dies ist Nutzung des Sportfischen Fachwissen zur Verfügung zu stellen.

Auf die Preise für die Tageskarte, so sehen wir es als eine unangemessene Preiserhöhung, wenn es eine Verdoppelung des Preises. Entfernung von der Jahreszeit, wir ebenfalls negativ. Es gibt viele Fischer eine Stunde vor oder nach der Arbeit, die durch die Tatsache, dass nur tägliche Reisekarte verschärft wird. Wir können eine angemessene Erhöhung der Preise von täglich denken und Saisonkarten.

Proper Regeln, die Sportfischerei zu fördern rechtfertigen den günstigen Preis von Fischen.

Moderne Sportfischen Regeln, die Bestände und die Sportfischerei begünstigen
     Angemessene Preiserhöhung von Tages- und Dauerkarten

Die neue Regel finden Sie hier: