Rör inte kaffestugans öppettider i Trollhättan!

Nu säger vi stopp!

Nu får det vara bra! Sluta sparka på människor som redan ligger ner. Nu vill man ändra kaffestugans öppettider från 11:00 - 18:30 till att öppna senare på dagen till kl 14:30 Vad liknar det?

Kaffestugan är samlingspunkten för hemlösa och andra medborgare, där kan dom träffas på lika villkor, där har dom har ett ställe där det finns värme och en god kopp kaffe. Dom behöver den här samlingspunkten av anledningen att dom behöver ha ett ställe dagtid där dom är välkomna med en öppen famn.

Vi måste säga stopp till dessa galenskaper att beslutsfattarna vill korta ner kaffestugans öppettider. Vi har pengar till att bygga fina torg, man vill att vi ska lägga mer i anslag av skattemedel till vår flygplats för att vi välbärgade ska bekvämt kunna ta och från A till B på kortast möjliga tid.
- Hur länge skall klubben för inbördes beundran hålla på?

Närru!!!.. nu får det räcka Skriv på listan, dela listan och var med och motsätt er mot dessa galenskaper. Listan kommer skickas till ansvariga inom kommunen, vi måste gå ihop och vara eniga och visa den här klubben att vi inte accepterar detta. Vare sig Trollhättebo eller inte, var med och säg i från. Listan kommer om och om igen kastas till våra ansvariga ända fram tills dom inser sina galenskaper.

Peter Hansson Facebookgruppen "Insamling till behövande och utsatta i Trollhättan" Vi kan inte göra allt, men vi kan stoppa galenskaper om vi är tillräckligt många och eniga.

Peter Hansson/Insamling till behövande och utsatta i Trollhättan    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att skriva under godkänner jag att Peter Hansson/Insamling till behövande och utsatta i Trollhättan överlämnar min signatur till dem som har makt över frågan.