Oacceptabel mobbning av Sverigedemokraterna

Oacceptabel mobbning.
Ingen talman, inga presidieposter i utskotten och opolitiska tjänstemän som skickar brev för att varna för paritet." Källa : Statsvetaren Stig-Björn Ljunggren.

Svergiedemokraternas väljare kräver att den mobbning som nu sker i Riksdagen och som är riktat mot oss och vår partiledare Jimmie Åkesson och medarbetare i partiet, upphör omedelbart  å det bestämdaste.Vi är 1,1 miljoner väljare av SD, och vi måste respekteras på alla plan.Nu och för alltid. Vi startar upprop ( uppror) märk, det inget hot det är ett löfte.Mobbning är förbjudet.

sd-16.jpg

Din e-postadress kommer inte att publiceras på vår webbplats. Insamlingens upphovsman kommer dock att se alla upplysningar du lämnar på detta formulär.