Föräldrarna på Novia Engelska Skolan begär ett föräldramöte av ledningen!!

Vi föräldrar på Novia Engelska skolan är oroliga över omorganisationen som tillförts till skolan. Vi har märkt hur skolan har förändrat till det sämre och påverkat våra barn. Anledningen till namninsamlingen är för att vi ska kunna ha en dialog med ledningen för barnens även skolans bästa och kräver ett föräldramöte där vi kan framföra våra frågor och åsikter. Några föräldrar har redan på egna intiativ tagit kontakt med ledningen utan någon resultat så nu har vissa av oss samlats och bestämt till att prova med namninsamling då vi misstänker det finns fler som är missnöjda med vissa saker som fritids, maten, skolan uppfyller inte sina värderingar, konsekvenstrappan mfl. Den här namninsamlingen är till för att uppmana ledningen på Novia Engelska Skolan att ge oss ett möte där vi har möjligheten till att bli hörd.

Novia Engelska Skolan ledningen    Kontakta namninsamlingens skapare