Nacka gymnasium, skjut upp vår student!

Treor på Nacka! Rektorn gick tidigare ut och sa att vår student är inställd samt att den troligen inte kommer skjutas fram för att vi "mentalt har lämnat gymnasieskolan bakom oss". Ni som inte håller med om detta, skriv under! Så visar vi skolan hur vi verkligen känner. Förhoppningsvis överväger de att skjuta på studenten några veckor, eller tills det är möjligt att genomföra den på riktigt.

Det är för tidigt att gå ut med ett så nedslående och rent av elakt besked redan idag, när det kan hända så sjukt mycket på två månader. Dessutom är det inte mer än rätt att hålla öppet för ett senare datum i juni, mot början av juli. Det skulle underlätta för oss studenter att åtminstone kunna känna hopp om möjligheten till en senarelagd och bättre student än vad som erbjuds i dagsläget.

Genom att underteckna godkänner jag att Matilda Mattsson lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.