MotocrossSverige, 65/85 klass förare i Europa !

Hej !

Vi vill att så många som möjligt skriver på denna insamling, för våra tuffa killar och tjejer inom MX sporten i Sverige. Vi vill att de ska ha samma förutsättningar som de barn som bor 65/85 i Europa. Vi vill inte komma efter i utvecklingen och vill våra barn försöka sig på en tävling eller en serie i Europa ska dom få det. Att förbjuda dem att köra i Europa skapar bara mer problem. Riksidrottsförbundets riktlinjer är inga lagar, de kan ändra på detta, eller återinföra dispansen. Svemo måste ändra eller lätta på detta. Snart kommer det inte finnas många ungdomar som kör ute i europa. Att börja ute på de stora tävlingarna när man är 12/13 år är rent av farligt. 40 st super snabba förare på linjen, det kan vara otroligt skrämmande om man inte är van. Så, inför deras höst möte skulle jag vilja presentera dem med detta. Skriv på !!! 50903714_10219225106517599_2816581257125691392_n.jpg

Genom att underteckna godkänner jag att Anna Petersson lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.