Vill du ha kvar Håsta skolan?

Håsta skolan är en av flera skolor som riskeras att läggas ner. Under våren har vi föräldrar haft möjlighet att lämna remisssvar på förslaget att Håsta skolan ska läggas ner. Sista dag för remissvar har utgått, men vi vill ändå försöka påverka. Håsta skolan är en väl fungerande skola med hög status, attraktivt läge och med goda studieresultat. Vi vill ha kvar vår fantastisk skola där både elever och personal trivs! Tycker du att Håsta skolan ska få finnas kvar? Skriv under och gärna med en kommentar om varför den ska vara kvar. Vi kommer att lämna över detta till beslutfattande 30 juni.

Läs mer om skolutredningen:

Cecilia och Marlene    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att skriva under godkänner jag att Cecilia och Marlene överlämnar min signatur till dem som har makt över frågan.