LÅT PARSA STANNA!

Vår kära vän och fantastiska klasskamrat Parsa har fått avslag från Migrationsverket och tvingas återvända till Afghanistan där han inte har någon familj eller släkt. Han har bott i Sverige i snart tre år och har sin framtid här med alla sina vänner. Idag går han i skolan och är en underbar klasskamrat här i Sverige. Men enl. Migrationsverket ska han skickas till Afghanistan inom två veckor! Därför gör vi denna namninsamling eftersom varken Parsa eller någon annan skulle vilja åka tillbaka till ett land som Afghanistan är i dagsläget. Snälla hjälp oss att minska risken att Parsa behöver lämna sin trygghet och sin framtid bakom sig för ett liv av oro och rädsla i ett otryggt land!

Stoppa deportationen 5/12

Vi är många som ska försöka stoppa deportationen av alla ungdomar tisdagen den 5 december kl. 10.00 på Streteredsvägen 90 i Kållered! Evenemanget heter

"Stoppa deportationen 5/12" på Facebook.

Vi ska vara där och försöka hjälpa alla ungdomar! (Parsa kommer ej åka då men vi vill hjälpa till att stoppa att andra åker också!)