Låt Vilans öppna förskola vara öppen!

Politikerna vill spara in pengar och har därför lagt in ett förslag om att stänga ned bla Vilans öppna förskola.

Vilans öppna förskola är en viktig mötesplats för barnfamiljer. Hit kommer mammor/pappor/far och morföräldrar tillsammans med barn för att möta andra, sjunga, pyssla, leka samt ta del i olika utbildningar. Till Vilans öf kommer en stor variation utav familjer med olika bakgrund, från olika länder för att dela erfarenheter och knyta nya kontakter. Det är en viktig mötesplats i samhället dit folk från hela Kristianstad och kommunerna i närheten kommer. Genom att signera den här namninsamlingen visar du att vi är många som vill ha vår öppna förskola kvar!

Även ni som inte är besökare utav öppna förskolan får gärna skriva under så att vänner/bekanta/barn eller barnbarn kan fortsätta ta del utav den här verksamheten.

Nicolina Fridholm    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att skriva under godkänner jag att Nicolina Fridholm överlämnar min underskrift till dem som har makt över frågan.