Låt Thomas Ericsson stanna på åkattraktioner och spel!

Det har kommit till vår kännedom att vår underbara arbetsledare Thomas Ericsson inte behåller sin position inför kommande säsong på Åkattraktioner och Spel på Kolmårdens djurpark.

För att uttrycka vårt missnöje vill vi förmedla vilken viktig roll Thomas har utgjort i vårt arbete. Saken är den att Thomas inte bara är en arbetsledare, utan han är världens bästa arbetsledare, en arbetsledare i världsklass! Thomas kompetens har satt rätt person på rätt plats, styrt och motiverat det arbetslag som utgör Åkattraktioner och Spel. Hans kompetens har satt våra prestationer på topp, så att vi kan ge service i världsklass! Han har upprättat en väldigt god kommunikation med Teknik och Underhåll, vilket är en oumbärlig del i vår arbetsdag. Thomas är den person som har, under hela hans tid som arbetsledare, taggat oss, stöttat oss, sammanfogat oss och gjort oss till de artister vi idag är! Thomas är den pelare som håller vårt arbetslag uppe. Riv inte vår pelare!

Denna lista innehåller namn på de personer som vill att Thomas Ericsson ska stanna kvar på Åkattraktioner och Spel på Kolmårdens djurpark säsong 2015.