Låt Peter Hahlin vara mattelärare för NA18NC

Peter betyder mycket för vår klass. Under året med Peter som lärare har alla utvecklats till sitt bästa. De som redan älskade matte tycker om det mer, de som hatade matte älskar det nu och det beror på vår lärare Peter.

Med hans annorlunda lärarstil har betygen blivit mycket bättre. Även de som haft svårt att klara kursen har han kämpat för och visat sympati som ingen annan. Men framför allt så förbättrar han vårt välmående. Peter är en lärare som inte ser oss som elever, han ser oss som jämlikar. Ingen lärare är så bra att lyfta människor och få de att tro på sig själva som han.

Matte är det viktigaste ämnet för naturare och vid ett lärarbyte kommer situationen för oss förvärras. Det går väldigt fort och Peter får oss att hänga med oavsett vilken kunskapsnivå. Peter har en unik lärarstil som andra lärare inte har och det blir därför svårt att ställa om sig till en ny lärare. Vi som har svårare och mer matte borde prioriteras över andra program.

Vi kommer inte klara av vår gymnasietid utan Peter som mattelärare. Låt oss ha kvar vår storebror Peter!!!

Genom att underteckna godkänner jag att Ellen Nordh lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.

Vi offentliggör inte din e-postadress på nätet.