Låt min kille få stanna i Sverige!!!

okej allihopa det är såhär! Jag har hittat mannen i mitt liv, den mest generösa och finaste killen i världen, han har gjort så mycket här i Sverige och hjälper allt och alla! Finns verkligen ingen som säger något elakt om honom! Min kille heter Jahid och är 18 år fyllda han fick avslag november 2017 men överklagar nu i domstolen!! Han kan verkligen inte åka tillbaka till sitt land Afghanistan, då blir han dödad direkt! Pga jobb han haft och talibanerna känner igen honom.. migrationsverket vill skicka honom till Kabul, huvudstaden men det är minst lika farligt för honom där! Han är så rädd! Dover väldigt oroligt om nätterna och mår psykiskt dåligt! Han rymde även från krig och vill heller inte tillbaka till det! Han har snart vart här i 3 år! Att behöva lämna det han skaffat här..!  Snälla med er röst så kan ni hjälpa oss att överklaga så han inte lämnar oss!! Jag skulle verkligen bli så förkrossad! Han betyder allt! (Bild på han och min mamma♥️) (och oss ♥️) 192AC599-DECF-4C26-9954-80F239264FDB.jpeg7FD415B1-7CBE-464A-AB9D-1FBBF245A0A8.jpeg