LÅT INTE DILSHAD SKILJAS FRÅN SINA BARN!

Min sambo Dilshad och fadern till mina tre barn har bott i Sverige i 13 år. Han har sedan han kom till Sverige anpassat sig till det svenska samhället. Han pratar ren svenska, har fast anställning, betalar skatt och har många svenska vänner och kollegor här. Han är verkligen en kille med hjärta av guld som alltid ställer upp när någon behöver hans hjälp. Han är verkligen den finaste och bästa pappan till våra barn.

Migrationsverket har beslutat att han ska utvisas till sitt land Irak och förbjudas att återvända till Sverige under minst 1 års tid, och om detta sker blir jag ensam med 3 barn på under 4 år och jag klarar  inte av att ta hand om alla barnen på egen hand, mitt enda stöd är Dilshad då jag inte har någon annan. Barnen kommer inte att få träffa sin pappa på minst ett år, vilket är alldeles för lång tid.

Jag vädjar nu om eran hjälp! Låt inte migrationsverket förstöra vårat liv och framtid. Låt inte migrationsverket ta barnens far ifrån dem!

Genom att underteckna godkänner jag att Jasmine lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.

Vi offentliggör inte din e-postadress på nätet.