LÅT ELIAS STANNA!

Elias och jag är kollegor på jobbet. Han har fast anställning inom hemvården och är mycket bra på sitt jobb. Han har bott här i Sverige i 3 år lärt sig mycket bra Svenska på så kort tid och ska nu bli utvisad till Afghanistan på grund av att migrationsverket inte vill lämna ut hans pass, det har blivit fel i Afghanistan när dom skrev på hans pass med 1 simpel siffra. Att han var född 1997 när han egentligen är född 1999. Att han skulle bli utvisad ur landet nu innebär en dödsdom för honom. LÅT ELIAS STANNASkriv under så fixar vi så han får stanna kvar i Sverige där han har byggt ett nytt liv.FB_IMG_1546855912013.jpg

Vincent Bech Roos    Kontakta namninsamlingens skapare

Fyll i formuläret nedan för att skriva under denna petition skapad av Vincent Bech Roos. Namninsamlingens författare kommer se all information du anger i detta formulär.