Låt Cheaslies familj stanna!

9E6D887F-CA00-4E16-8BA5-7A2CF866C7CF.jpeg

Hej alla fina människor. Snälla ta 5 minuter av er dag och läs nedanför. På bilden ovan är våran vän Cheaslie, en ambitiös, omtänksam och underbar tjej med ett hjärta av guld. Hon är 17 år och har bott i Sverige tillsammans med sina tre syskon och föräldrar i över 9 år. Trots att hennes pappa har jobbat legalt i mer än 1 år och betalar skatt till detta land förkastar nu Migrationsverket denna anknytning som hon har fått till Sverige, hennes utbildning samt de vänner och band som hon har skapat. Nu vill de skicka hem henne till Nigeria: ett land synonymt med politisk instabilitet, fara och förtryck. Ett land hon aldrig satt sin fot i. Hur kan detta ske i ett humanitärt land som värnar om barnens bästa? Rättvisa kan inte finnas i Sverige om människor kan behandlas så obarmhärtigt!

Vi ber nu om eran hjälp att sprida detta till så många ni känner för detta är brådskande. Cheaslie och hennes familj riskerar att utvisas redan den 2 november, alltså är tiden knapp. Varenda delning och underskrift räknas! Det är helt klart att hon och hennes familj kommer fortsätta att bidra till det svenska samhället i framtiden. Cheaslie har varit en underbar förebild för alla i hennes omgivning, det här är det absolut minsta vi kan göra för att visa tacksamhet.

Tack på förhand alla fina

Genom att underteckna godkänner jag att Shania Bahram lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.