Kicki Watkinsson tillbaka!

April 2014.

För några veckor sedan gick Seminar av stapeln. Vi var några som kände att energin saknades, stämningen fanns inte där och det var några av oss som funderade på varför vi ens betalde för att åka..?

Är det såhär som det skall kännas på konferens? NEJ!

Man skall ryckas med av stämningen, få mer energi att jobba med detta underbara Tupperware! Få en push med energi att ta med hem till respektive team och konsulenter.

Det enda som jag kände var: Vart är Kicki?

Denna otroliga människa som många av oss har träffat flera gånger, vissa bara någon gång men som alla bara älskar för hennes underbara sätt att vara, att sprida glädje och energi.

Hon kliver ut på scenen och alla lyssnar, ALLA. Man blir motiverad att lyssna och blir glad över hennes positiva aura som sprider sig från scen och till minsta vrå i rummet! Det ÄR Tupperware, meningen med det! Glädjen, energin och feelingen! Varför skall detta tas bort då kan man fråga sig...?

Därför har vi nu startat denna namninsamlingen och vill att så många som möjligt skriver under! Målet är att skicka denna insamling till högsta ort för att få Kicki tillbaka och därmed energin och glädjen!

Varför gör vi detta?
JO!Därför att i slutet på sommaren är det dags för Jubilee, något som är det mest härliga som man kan få chans att åka på och vi undrar hur detta party, ja för det är ett himmelskt party, skall bli? Är vi motiverade att åka på Jubilee efter hur Seminar var? Hur skall vi pusha våra konsulenter att kämpa för att åka, ifall Jubilee blir som Seminar var? Nej, det går inte, det måste till en förändring!

Denna insamling syftar inte till att nedvärdera de underbara människor som höll i Seminar utan denna insamling syftar till att skapa något mer, något bättre - något vi tror att Kicki behövs för att lyckas med!

Tillsammans kan vi flytta berg! Det är jag säker på! Så skriv under idag!

Med Vänlig Hälsning, Frida Hansson Teamledare Rosea Stellis, Nebula.