Jag är inte och har inte varit naiv Löfven!

Löfven har i uttalandet om att Sverige har varit naivt kommit att måla upp en bild av Sverige som ett land som inte förstått vad som har skett och sker. Vi är många svenskar som inte delar den bilden av Sverige. Skriv under för att visa att du inte är en av de som ställer sig bakom detta uttalande.

I Sverige har det funnits ett parti som varnat och det är SD. Sen har vi ett stort antal andra människor som via bloggar, artiklar, tidningar och föreläsningar upprepade gånger under årens lopp påtalat faran med denna situation vi nu står inför.

Med många underskrifter och delningar väcker vi förhoppningsvis insikt och uppmuntrar andra att våga säga som det är. Om vi når ett rimligt antal underskrifter har vi möjlighet att kontakta media för att visa att vi inte tolererar att bli förknippade med Löfven och regeringen samt andra som använt denna Titanicretorik.

Jag som startat denna petition är en vanlig svensk medelålders man som inte vill ha ett land som totalt upphör att fungera för att några få ska få sin vilja igenom. Detta vanstyre gör hela landet till en krutdurk.

Jag har ingen dold agenda. Det enda jag vill med denna petition är att visa att vi är många som inte vill att Löfven sprider sitt budskap under svensk flagg. Att jag inte tolererar att bli använd som en ursäkt för ett raserat Sverige.

Dennis Slotteborn    Kontakta namninsamlingens skapare