Intresse att köpa Stockholmsgäri

Här kan du anmäla ditt intresse för att köpa en tryckt Stockholmsgäri - Bara du.

Bara du är min första riktiga novell. Protagonisten är Amelia -  en tjugoettårig Stockholmstjej. Hon studerar Filmproduktion och jobbar som kontaktperson till en transtjej. Musik är hennes stora passion och mänskliga rättigheter är det hon kämpar för. Amelia har precis gjort slut med sin pojkvän när allt börjar. Från att vara en hopplöst romantiker som drömmer om ett Svenssonliv har hon har slutat att tro på kärlek. Hon ska aldrig ha en partner igen och har bestämt sig för att inseminera sig om några år för att leva som en singelmamma. Men snart träffar hon en person som förändrar allt. Sam är en trettioettårig dansk som är i Sverige för att gå på en teaterskola. Det säger klick vid första mötet. Amelia blir hejdlöst förälskad men stöter bort Sam. Hon har blivit sårad så många gånger och har bestämt sig för att aldrig låta det hända igen.  De inleder en vänskapsrelation men båda känner mer. Amelia ligger runt för att dämpa känslorna som hon har. Men det hjälper inte, Sam är allt hon vill ha.

Pris: 80kr + frakt