Insamling mot Catharina Elmsäter-Svärd (M) avgång!

En namninsamling mot infrastrukturminister Catharina Elmsäter-Svärd (M) avgång som minister då hon är helt obefogad sin roll som infrastrukturminister.
Hon har flera gånger inte förstått hur cabotage trafik orsakar sociala dumpningar i Sverige vilket medför stor arbetslöshet för svenska yrkeschaufförer samt stora kostnader på Sveriges infrastruktur då utländska chaufförer och utländska tunga fordon inte är anpassade för svenska vägar samt att vi förlorar mycket pengar som kunde ha gått till vad Sverige behöver.
Hon förstår inte hur människor idag behandlas som slavar inom transportbranchen och hon vill inte bemöta varken kritik eller lösningar på problemen.

Nästan dagligen dyker detta upp i media.
Mer kan läsas på:

Om olyckor:

Skriv under. Ditt namn behövs för att få infrastrukturminister Catharina Elmsäter-Svärd (M) avgång!

Brogan von Joosts    Kontakta namninsamlingens skapare