INGA RASISTER PÅ RAOUL WALLENBERGS TORG!

Rasister har fått tillstånd att hålla ett hatmöte på Raoul Wallenbergs torg. Förra gången rasisterna höll ett hatmöte på torget deltog våldsamma nazister från Nordiska Motståndsrörelsen och nedlagda Svenskarnas Parti. Från sin talarstol hetsade rasisterna mot flyktingar och hemlösa. Några av nazisterna satt ner på monumenten över förintelsens offer som finns på torget.

Raoul Wallenberg räddade, med risk för sitt eget liv, tusentals judar från det nazistockuperade Ungern. Raoul Wallenbergs torg är en av de platser i landet som allra mest representerar civilkurage och kamp mot rasism.

Vi kräver att nazisterna inte får använda Raoul Wallenbergs torg för sitt hatmöte! Skriv under vår namninsamlingen och dela den!

Namninsamlingen kommer lämnas in till Christan Agdur, polisområdeschef för Stockholm city.

NO RACISTS ON RAOUL WALLENBERGS SQUARE!

Saturday the 24th of september a group of racists will hold a hate-meeting at Raoul Wallenbergs square. The last time the racists held a hate-meeting violent nazis from Nordiska Motståndsrörelsen and Svenskarnas Parti participated. The racists used hate-speach against refugees and homeless. Some of the nazis sat down on the monuments commemorating the victims of the holoucast.

Raoul Wallenberg saved, with risk for his own life, thousands of jews from nazi-occupied Hungary. Raoul Wallenbers square is one of the places in Sweden that most represent moral curage and the struggle against racism.

We demand that the nazis won't be allowed to use Raoul Wallenbergs square for their hate meeting! Sign the petition and share it on social media!

The petition will be turned in to Christan Agdur, policechief for Stockholm city-area.