Höjda straff mot våldtäkter och våld mot kvinnor

När samhället sviker oss om och om igen. När kvinnor i Sverige uppmanas att stanna hemma för att inte riskera att bli våldtagna,antastade och misshandlade då undrar jag vad som har hänt med vårt samhälle. Varje vecka läser vi om olika våldtäktsdomar som  som sänks på grund av att kvinnan inte kunde säga nej tillräckligt tydligt. När männen turas om att våldta men ändå räknas det inte som gruppvåldtäkt för dem våldtog henne en och en medans den andra håll vakt ! När vi får skylla oss själva som tog en drink för mycket eller hade på oss för korta kläder ! Är det inte dags att vi kvinnor starta en revolution så att marken i Sverige skakas om när vi står enade och skriker att NU ÄR DET NOG. Gör mig sällskap och hjälp till att samla så många underskrift som möjligt för tillsammans kan vi förändra och sända en tydlig signal till Sveriges regering att vi kvinnor kommer inte vara tysta längre !!!!!