HÖGSTA MÖJLIGA STRAFF MOT PEDOFILER!

Det räcker nu, detta måste få ett stopp och borde ha gjorts redan länge. Nästintill varje dag får man läsa om pedofiler som våldtar barn och får ynkliga straff som 2-6 år.

Pedofiler som våldtagit barn, laddat ner sexuella övergrepp mot barn och sålt bilder och filmat barn måste få skärpta och långa straff. Dessa barn får ingen rättvisa och mår psykiskt dåligt i resten av deras liv medan deras våldtäktsman går fri efter ett par år och kan begå nya hemska brott mot barn. Pedofiler borde kemiskt kastreras och bli inlåsta i högsta möjliga straff som Sverige kan ge. Återfalls risken är hög och inga fler barn ska få sina liv förstörda.

Om en hund biter ett barn så avlivas oftast hunden och ses som farlig men en pedofil får en ny chans till ett nytt liv med skyddad identitet efter sitt låga straff. Det är inte konstigt att pedofiler i Sverige vågar utnyttja barn när straffen är så låga.

Vi kräver högsta möjliga straff.

Kräver lagändring och lagen måste skärpas

Vid minsta misstanke om pedofili skall detta visas på brottsregistret vid jobbansökan med barn. Högre straff för köp och försäljning av bilder och filmer men även för nedladdning och innehav av sexuella handlingar mot barn.

Kräver att all sexualbrott mot barn ska vara grovt inkl nedladdningar av filmer då dessa filmer leder till att fler barn kidnappas och våldtas.

Genom att skriva under godkänner jag att Maria överlämnar min underskrift till dem som har makt över frågan.