Hockeygala

Nu är det dags för oss i hockeysverige att göra någonting åt detta! Fotbollsgalan har sin och Idrottsgalan har sin kostymgrej i Globen, så varför ska inte vi inom hockeyn få ha sin egen gala? Vi tror att om vi verkligen kämpar för att få en så kommer det att betyda något så enormt för sporten i Sverige och kan ytterligare betyda att vi upplyser folk som inte brukar stå i rampljuset. Kämpar vi fans runt om i landet och alla våra föreningar tillsammans så kan vi få detta att hända och kan få till en riktig trevlig och ordentlig gala! Så se till nu att skriva under själv och be era vänner och familjer att göra detsamma.

Tillsammans så klarar vi det! Det vore väl fantastiskt med en hockeygala och en bra reklam för sporten i Sverige!

Alexandra Persson    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att skriva under godkänner jag att Alexandra Persson överlämnar min signatur till dem som har makt över frågan.