Gör inte Fiskehamnen i Korrvik till en soptipp!

Protestlista mot förslag till ändring av stadsplanen för stadsdelen Västra Ytternäs, kvarter 14, tomt 1 (Stplnr 1122), Fiskehamnsvägen 15.Vi tar starkt avstånd till att göra Fiskehamnen i Korrvik till en soptipp. Vi önskar göra hamnen attraktivare, inte anlägga sopstationer för användning av fritidsboende på Svinö, Styrsö och Espholm.Det finns många kreativa förslag om hur denna tomt kunde användas, men på inget villkor vill vi grannar, boende i området eller ivriga flanörer göra tomten eller området till en sopstation. Vi underkänner förslaget till ändring i stadsplanen.

Fredrik Pettersson    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att skriva under godkänner jag att Fredrik Pettersson överlämnar min underskrift till dem som har makt över frågan.