GE OSS EN EXTRAKONSERT

THE MRS. CARTER SHOW WORLD TOUR

Beyoncé är världsstjärnan Beyoncés mest ambitiösa turné någonsin och planeras att pågå nästan ett helt år, från starten i Europa och vidare till Nordamerika, Sydamerika, Australien och Asien.

Efter hennes fantastiska framträdande vid halvtidsshowen på årets Superbowlfinal i New Orleans klargjordes att Beyoncé alltså gör sin första turné sen sin hyllade "I Am..." från 2009, som sågs av över 1,1 miljoner fans och blev rankad som nummer 1 på Billboard's Hot Tour Chart det året.

PRISAD ARTIST

Beyoncé är en av de absolut största och mest respekterade kvinnorna i musikvärlden. Artist, skådespelerska och affärskvinna som släppt fyra soloalbum som sålt i över 75 miljoner exemplar. Beyoncé har vunnit otaliga priser och utmärkelser, inklusive hela 16 Grammy Awards. Billboard utnämnde 2012 Beyoncé till förra decenniets Top Female Artist och Top Radio Song Artist.

Vill du uppleva en energisk scenshow så se till att inte missa Beyoncé i Ericsson Globe!

Tyvärr är vi många fans som inte lyckats få tag på biljetter, därför vill vi visa Live Nation och framförallt Beyoncé att henne svenska fans älskar henne och skulle göra allt för en extrakonsert!

Skriv på denna namninsamling om du som många andra önskar samma sak!