Ja till Kärnkraftsfritt Bottenviken och Kvarken

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Ja till Kärnkraftsfritt Bottenviken och Kvarken.

Gäst

2016-09-13 21:51

För framtiden!!

Gäst

2016-09-14 20:01

Därför att jag ser också att kärnkraften är en mycket dålig energikälla och förlägen. Varför kan inte Ryssland, Storbritannien, Finland, Frankrike m fl inte se nyare hållbarare energianvändning med bygge av vindkraft sol vågkraft m m.

Gäst

2016-09-15 07:59

Det är inte vettigt att bedriva en verksamhet som ger en restprodukt som vi inte vet hur vi ska hantera och som påverkar framtida generationer för en nästan oöverskådlig framtid.

Gäst

2016-09-21 12:57

Kärnkraftsverket är onödigt och också olönsamt redan från start. Finns dessutom stora miljörisker med hela projektet och driften sen om det blir klart.

Gäst

2016-10-13 09:49

Osäkert projekt, delat ägande, inte enligt nya Internationella miljömål.

Gäst

2016-10-21 09:32

Därför att jag inte tycker att vi ska bygga ut kärnkraft. vi måste tänka i andra banor eftersom riskerna det medför är för stora.
Vi lånar bara den här planeten från våra barn, vi kan inte lämna den som en soptipp

Gäst

2016-11-17 22:36

Jag vill inte ha fler kärnkraftverk.vad ska vi görs med allt gammalt kärnämne och uran avfall son bara kan slutförvaras i några hundra år?ska vi riskers ett nytt tjernobyl eller som nu senast fukushima?östersjön är väl tillräckligt förorenat,det sista vi behöver är väl mer saker som skadar miljön och naturen i närheten!? Och vem ska ta hand om skiten sen?ska vi verkligen lämna efter ett sådant arv till kommande generationer??!!!

Betald annonsering

Vi kommer att visa annons för den här namninsamlingen för 3000 människor.

Läs mer...

Facebook