För att vi ska få en student.

Ge oss en student

Som vi alla vet har vår skola Östra Gymnasiet tagit ett beslut om att helt ställa in våran student, jag citerar "ingen studentbal, studentfirande, studentfoto,Utspring samt andra festligheter" detta beslut har de tagit pga det Utbildningsdirökteren har bestämt. Att det tar bort vår student helt pga omständigheterna kan absolut ses som förstårligt, men att inte ens överväga att skjuta fram det några månader eller vänta med det är det som regeras på. Jag skapar denna namninsamling för er som fortfarande vill ha en student. Ni som vill ha ett kvitto för allt man kämpat och gjort under 3 års period. Även ni som inte ska ta studenten men anser att de borde skjuta fram högtiden istället för att helt ta bort den från listan är välkomna att skriva på. Gör det möjligt för oss att få en student. Gör det möjligt för oss att få det vi förtjänar.

Vi studenter förstår att det inte kommer gå att fira som vi alltid har gjort, det ända vi ber om är att skolan ska finnas där för oss och då göra det möjligt, skjut fram det, gör det i mindre grupper, jobba med oss och försök lös det, är det för mycket begärt?
Tack

Genom att underteckna godkänner jag att Selma Norman lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.