Familj blir utvisad efter 11år i landet

Hej, jag heter Ayman och har flyttat till Sverige från mitt hemland för 10 år sedan tillsammans med min familj, jag och mina bröder har alla gått ut skolan här i Sverige. Vi jobbar, betalar skatt och pratar flytande svenska. Vi har lärt känna många nära och kära i Sverige och skapat nya relationer och har sakta men säkert lämnat livet i hemlandet bakom oss och börjat på nytt här i Sverige. Det livet vi lämnade bakom oss är bara ett minne, vi har inget att återvända till, våra liv finns här i Sverige precis som er som läser detta

Jag jobbar som chef på Lidl och har jobbat här 3,5 år. Vi äger en lägenhet och har blivit en del av det svenska samhället, vi har anpassat oss och ser Sverige som vårt land. Om vi återvänder till vårt hemland blir jag och mina bröder skickade till militären direkt och kommer bli fängslade på grund av sen anmälan till militärtjänst.

Båda mina föräldrar har jobbat heltid sen vi kommit till Sverige, min pappa hade inte fått semester från sin arbetsgivare året 2012 och dom anser att det är min pappas fel att han har accepterat så många timmar utan semesterersättning och inte arbetsgivarens fel. Pågrund av det fick vi första avslaget 2017, sen dess har vi överklagat och sökt arbetstillstånd och blivit nekade tillståndet efter tio dagar pågrund av att jag har jobbat tidigare och betalat skatt i landet och därför ville dom tvinga ut mig ur Europa för att kunna söka arbetstillstånd.

Vi har idag fått beslut från Migrationsverket att vi kommer att bli utvisade, vårt ända hopp och utväg är nu er röst, därför hoppas jag ni finner det i hjärtan att stötta mig och min familj i dessa svåra tider. Tack påförhand.

Genom att underteckna godkänner jag att Ayman lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.