Få Stadsdelsförvaltningen Västra Göteborg att inte stänga ner Lokal 426, Demokratidagen, Tynneredsdagen och Medborgarkontoret

Stadsdelsnämnden i Västra Göteborg föreslår att budgeten som omfattar en meningsfull fritid och ett demokratiskt inflytande för unga ska minskas med 3 000 000 kr. Den 15:e januari ska det beslutas om hur budgeten för Västra Göteborg under tidsperioden 2019-2022 ska se ut. Ett av förslagen är att fritidsgården "Lokal 426" i påvelund ska stängas ner tillsammans med den årliga demokratidagen och tynneredsdagen samt medborgarkontoret. Detta får bara inte hända! Så många barn och unga i Västra Göteborg hade blivit negativt påverkade av detta!

Fyll i formuläret nedan för att skriva under denna petition skapad av Rasmus Djerf. Namninsamlingens författare kommer se all information du anger i detta formulär.