Få familjen Khachatryan att stanna

En underbar familj som spenderat mer än 5 år i svergie.Mamman har både börjat jobba och lärt sig flytande svenska. Vilket de 2 syskonen också gjort. Detta drabbar inte bara familjen utan alla runt omkring, familjen är otroligt snälla och bryr sig om alla. Mamman skulle aldrig göra något olagligt eller tillåta hennes barn gör något sådant. Detta har varit en hemsk vecka me sorg och tvivel, Tänk dig att förlora en bästa vän som är som en syster för dig just så känns det för oss omkring men tänk dig då hur de känns för dom. Dom som ska lämna allt och hela sitt liv. Tänk hur de känns att veta att man åker tillbaka till en mardröm hon har ingenting kvar där.Mamman är ensamstående och har inte tagit pengar för de och inte heller barnbidrag vilket alla har rätt till ändå har hon betalat och gjort allting rätt.För mer info sms/ring 0739336258

Genom att underteckna godkänner jag att Agnes Berglund lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.