Namninsamling- för engagemangspoäng

Kära studenter!

För cirka 4 veckor sedan fattades ett beslut kring engagemangspoängen som har skapat en enorm debatt bland många studenter. Som sektioner och närmaste vändpunkt för er, vill vi såklart ge någon form av upprättelse och om inte de poäng ni har blivit lovade så åtminstone en förklaring. Detta är ett beslut som tagits trots StuFF:s reservation till beslutet, det vill sägs trots studentrepresentantens motstånd, och vi vill såklart visa att vi vill att det ska uppmuntras att engagera sig.

Sektionsstyrelserna som berörs står enade i frågan och ställer sig lika frågande till beslutet och ELIN och AJF och har tillsammans skapat en namnlista för att samla in så många namn som möjligt som stöd för vårt arbete mot beslutet. Dela, sprid och skriv gärna ditt namn på listan. Allas namn gör skillnad!

OBS! Skriv under med ditt Liu-id!

Med vänlig hälsning,

Sektionerna genom
Affärsjuridiska föreningen, ordförande Madelene Andersson &
Ekonomföreningen, 1:a vice ordförande Madeleine Johansson