Chinzo är en av oss!

Chinzorig Turbat är en kille född 1999 som ursprungligen kommer från Mongoliet, han flyttade till Sverige för fem och ett halvt år sedan. Han har integrerat sig i samhället väl, han talar felfritt flytande svenska och har precis gått ut gymnasiet i Torhildsplan. Chinzo spelar tränar även volleyboll, han har tränat med Sollentuna volleybollklubb i flera år och har varit en viktig del av laget. Han har skaffat sig många vänner i skolan och i volleybollen.

Nu riskerar Chinzorig att inte längre få stanna i Sverige, därför har jag skapat den här namninsamlingen för oss som känner Chinzo.

Han behöver våran hjälp och han ska få den!!!!

Screenshot_2018-08-03-00-20-15-1.png

Din e-postadress kommer inte att publiceras på vår webbplats. Insamlingens upphovsman kommer dock att se alla upplysningar du lämnar på detta formulär.