Bojkotta Clas Ohlson på grund av deras politiska attack på folkvalda politiker

Svenskfientligheten måste elimineras. Denna gång attackeras koalitionen SD+M i Staffanstorp av politiskt styrda företag som är för veka för att stå på folkets sida.

Jag har bestämt mig för att hjälpa Skånes starka man, moderaten Christian Soneson. För er som inte känner till honom så är han helt fantastisk. Överlägset den bästa moderaten i detta landet.

Christian och hans parti Moderaterna styr, tillsammans med SD, i Staffanstorp. Så fort samarbetet inleddes började man att arbeta för folkets bästa. Bland annat så vill man förbjuda burka i skolan och servera halalslaktat kött, vägrar massinvandring osv. Man vill helt enkelt skifta fokus från att Sverige ska anpassa sig till människor som kommer hit till att människor som kommer hit ska anpassa sig efter hur det ser ut i Sverige. Ytterst få av dessa folkliga hjältar finns och om vi inte skyddar dem har vi till slut inga kvar.

Omedelbart började etablissemanget, vänstermedia, kultureliten och stora företag att göra allt för att få Christian Sonesson och koalitionen hatade. Inte blev det bättre när kommunen släppte en reklamfilm, som snabbt fick 250 000 visningar, om Staffanstorp som anklagades för att vara "rasistisk". I denna reklamfilm syns flyttkartonger från Clas Ohlson, och detta uppskattades inte alls av företaget som krävde att Staffanstorp klippte eller "blurrade" bort deras namn videon.

Såhär skriver Christian Sonesson själv

Hjälp mig att hjälpa koalitionen SD+M för det är ju inte Christian det handlar om egentligen. Men han får mycket av hatet. Skriv under om du är med på att Bojkotta Clas Ohlson framöver. #BojkottaClasOhlson kan användas som hashtag på plattformarna du använder dessutom. Företag som dessa kommer att fortsätta såhär så länge vi inte slår på deras plånböcker.

Se video jag gjort om detta här

Genom att underteckna godkänner jag att Legenden Abbad lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.