Bättre plogning på Karlskogas gator och vägar

Vi är många som uppmärksammat karlskoga kommuns oplogade vägar. På vissa ställen kommer man inte ens fram. När varenda väderleksrapport säger att det ska bli snö borde kommunen också vara förberedda på att skicka ut plogbilar i tid så folk kan komma fram till sina jobb och andra viktiga ställen. Trottoarerna går det inte ens att gå på alls på vissa ställen. Det är kommunens skyldighet att se till att Karlskogas befolkning kan röra sig fritt även i vintertid. Skriv under om du håller med. När vi uppnått tillräckligt många namninsamlingar skickar jag in protestlistan till kommunen så de får veta hur missnöjda vi är med deras snöröjning.

Genom att skriva under godkänner jag att Susanne Fröberg överlämnar min signatur till dem som har makt över frågan.